logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۰
[ شناسه خبر : ۳۹۵۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نائب رئیس هیأت والیبال استان زنجان مطرح کرد:

صعود تیم والیبال هیوا به مرحله دوم

صعود-تیم-والیبال-هیوا-به-مرحله-دوم
نائب رئیس هیأت والیبال استان زنجان گفت: تیم والیبال دختران نوجوان هیوا از مرحله نخست با شکست حریفان خود به مرحله دوم صعود کرد.

کامران لطفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه تیم والیبال دختران نوجوان هیوا طی فعالیت‌ها و تمرینات آماده‌سازی که داشتند موفق عمل کردند، گفت: از مرحله نخست مسابقات والیبال لیگ کانون‌های زیر 18 سال دختر کشور، تیم والیبال هیوا زنجان با شکست تیم بابازاده رضوان‌شهر به مرحله دوم صعود کرد.

بیشتر بخوانید

 وی افزود: در این مرحله که با حضور 16 تیم صعود‌کننده از مرحله نخست برگزار می‌شود، مسابقات در چهار گروه چهار تیمی به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود.

 نائب رئیس هیأت والیبال استان زنجان با اشاره به ادامه مسابقات و مراحل پایانی عنوان کرد: در پایان مرحله دوم نیز رتبه‌های اول و دوم چهار گروه به مرحله MW صعود می‌کنند که این بازی‌ها به میزبانی یک منطقه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد و تمام تیم‌ها با آمادگی كامل در این رقابت‌ها حاضر شدند. استان زنجان ظرفیت‌های بسیار بالایی در ورزش والیبال بانوان دارد كه باید با برنامه‌ریزی‌های كاربردی و به خدمت‌ گرفتن مربیان كارآزموده در جهت رشد استعدادهای این ورزش گام بلندی برداشته شود.  

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر